JAK PŘEŽÍT PŘECHOD ZIMY A JARA

By Denisa Urbánková - 12:24

Zatím to na jaro moc nevypadá, ale už se to blíží. Brzy si opět budeme užívat slunečních paprsků a rozkvetlé přírody.  Já osobně se už nemůžu dočkat rozkvetlého Petřína a úžasných pikniků. A také tento zimní přechod na jaro těžce zvládám, především fyzickou i psychickou únavou. Dnes se podíváme na mých pár tipů, jak si tento přechod zlepšit.

1. Návštěva lázní, masáž, relax

Co nejvíce doporučuji, navštívit lázně. Necháme naše celé tělo odpočinout a nachystat na jaro. Přispěje to i k našemu psychickému odpočinku. Zasloužený relax. Pokud ale stejně jako já nemáte dostatek finančních prostředků na pobyt v lázni, zajděte aspoň na nějakou masáž! Já jsem si ji už koupila s kamarádkou a nemůžu se dočkat. Aktuálně pravidelně navštěvuji masáž nohou formou rybiček a pro nožky je to úleva.
zdroj: Pinterest

2. Pobyt v přírodě

Jakmile je venku pěkné počasí, hned vyrážím na procházku. Pobyt, nejlépe v přírodě, si na sluníčku moc užívám. Zároveň se tím připravuji na tyto pěkné dny. Je to pro mě taky určitý relax a zároveň je to dobré pro moji fyzičku. Moje procházky se většinou pohybují okolo 10km za den.
vlastní

3. Výměna šatníku

Doporučuji jarní úklid Vašeho šatníku! Určitě máte spousta zimních věcích, které už třeba nenosíte, nebo se Vám prostě už nelíbí. Zároveň si tím připravuju jarní outfity a přeskládávám si oblečení v šatníku. Zimní do polic, jarní na oči na ramínka, hah. Já například zimní kousky prodávám na mém vinted a co neprodám, dávám na charitu. 
Pinterest

4. Nákupy

Tento bod souvisí s předchozím. Zároveň se připravit na jaro a nakoupit i jarní kousky do Vašeho šatníku! Já si toto moc užívám, na rozdíl od mojí peněženky. Přiznám se, už nakupuji i na léto! Chystám pro Vás i haul, takže se máte na co těšit. Nevím jak vy, ale já se na ty jarní outfity moc těším.
Pinterest

5. Nový sport, koníček

Konec lednímu bruslení a vítáme in-line! Pravý čas vytáhnout brusle a vyrazit! Osobně mám raději in-line než lední bruslení a věřím, že spousta to máte podobně. Další možnost, začít běhat. Je spousta sportů ,které teď můžete začít dělat. A nemusí to být pouze sport, ale můžete si najít jakýkoliv nový koníček. Například já začínám hrát na kytaru. Ale taky to může být venkovní posezení v kavárnách. 
Pinterest

A jak Vy přežíváte tento přechod? Zaznamenáváte ho nebo je vám to jedno? Podělte se v komentářích

Hezký den, Denisa.



  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. jo, ty přechody jsou náročné... osobně jsem celý podzim v pohodě až do prosince, v lednu s novým rokem na mě padne obrovská únava a trvá leden, únor a březen. Za mě tři nejnáročnější měsíce jsou tyhle a končívá to s Velikonocemi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chodíme do sauny, řekla bych, že to je nejlepší příprava na jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý nápad! Já osobně tedy zkoušela pouze infrasaunu v Solné lázně Tom, ale relax zasložený:)

      Vymazat