fashion inspiration // spring 2020

By Denisa Urbánková - 10:28

Můj první inspirační fashion článek, tak uvidíme. Chci jen upozornit, že se nedívám na žádné vyhlášené trendy, dám vám sem svoji inspiraci, co mě se aktuálně líbí. Třeba se některé shodují, ale upřímně žádné žhavé trendy nesleduju.

Cardigan a tílko

Miluju tuto kombinaci,  nevím jak vy, já osobně nemůžu v Česku žádný pěkný cardigan najít. Ani moc ne ty krásná tílka, s krajkou nebo nějakým jiným obzvláštněním. Kdybyste měli nějaké tipy, budu moc vděčná. Na jaro je podle mě tato kombinace úplně skvělá a praktická. Ikdyž osobně mám tendenci tuto kombinaci nosit i v zimě a pak mrznu.
Zdroj fotek: Pinterest 















Šaty

Co se mi pro tuto sezonu hrozně líbí, jsou košilové šaty. S kombinací silonek a nějakého přehozu mi přijdou fajn. A taky můžou být formálnější ale i třeba do školy. Bohužel, ne každému tento typ šatů sedí, například i mě. Mám jedny košilové šaty, které mě rozšiřují. I přesto mám tendenci si pořizovat další do šatníku.



Poslední dobou se mi začaly líbit i tzv. triko šaty. Se silonkami a páskem se dá vytvořit skvělý outfit. A hodí se moc k teniskám, takže pohodlí je na místě. Osobně preferuji volnější střih, ale uplé jsou taky moc krásné. Velká výhoda, dají se kombinovat s overknee kozačkami, které nemám moc k čemu vynosit. 


Sako

Podobné jako první případ. Moc hezky se hodí k topům. Outfit se dá se sakem udělat formální i neformální. Tento outfit nosím jak do školy tak i do divadel. Ráda si na saka připínám různé brože, které outfit obzvláštní.




Obecně zastávám sukýnky a šaty na jaro, protože nesnáším zimu a naprosto si toto období užívám. Snad se vám menší inspirace líbila.

Jaké jarní outfity máte nejraději?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Košeľové šaty sú super! Ja však vždy dávam na klasiku v podobe džínsov, trička a rifľovej bundy :D A Conversky alebo Cortezy, samozrejme :) Pripravila si krásny článok a inšpiráciu! <3

    IVANNA MALIK / prečítaj si: 10 DÔVODOV PREČO: BY STE SI MALI POZRIEŤ VIKINGOV / sleduj ma na IG: @ivannamalik_

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná inspirace! :) Připomněla jsi mi jedny moje košilové šaty, co mám doma, které jsem před dvěma roky nosila téměř nonstop, tak doufám, že je letos opět vytáhnu :) Jinak se mi moc líbí cardigan s tílkem, jen mi přijde, že tuhle kombinace neumím nosit.. I na tvých vybraných fotkách mi tato kombinace připadá rafinová a sexy, ale když si ji vezmu já, celý tento efekt se někam ztratí :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem ráda! Snad bude příležitost je vynosit:/ Ono, ne každému bohužel všechno sedí.. já si vždycky naplánuju nějakou kombinaci a ve výsledku to vůbec není ono..

      Vymazat
  3. tie tielka a predĺžené trička sú peckové! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, strašně se mi to líbí! Ale bohužel, nemůžu v ČR nic takového sehnat:/

      Vymazat