my quarantine routine

By Denisa Urbánková - 13:42

Tento článek berte spíše jako menší inspiraci, co třeba taky dělat, ale na spoustě věcí se shodneme. Ono se toho taky moc dělat ani nedá, ale je to skvělá příležitost.

Probudím se většinou kolem desáté hodiny, Pro někoho je to pozdě, pro někoho brzo. Ale rozhodně si nedávám budíka, nic takového. Ale dostat svůj školní spánkový režim zpět bude těžké, takže určitě mám v plánu se ke konci naučit na budík a chodit spávat dříve. Většinou mi trvá vylézt z postele. Já hned po probuzení sahám na telefon a přečtu si nové zprávy, projedu instagram, znáte to. Až se odhodlám vstát, musím mít k tomu nějakou písničku.

Pinterest

Hned jdu do koupelny,
umyju si obličej, převléknu se a jdu si udělat snídani. Většinou je to müsli s jogurtem, někdy vajíčka nebo toasty. Nikdy mi nesmí chybět zelený čaj. K snídani musím mít nějaký seriál, v podobě animáků.

Dopoledne věnuji čas důležitým věcem, hlavně škole. Snažím se dělat věci po menších částech, ale za to pravidelně. Dělám různé úkoly, prezentace, hlavně práce ve wordu. Obědvám většinou podle toho, kdy mám hlad. Ze školy jsem navyklá obědvat později, ale opravdu záleží.
Pinterest

Odpoledne se už snažím relaxovat. Pokud je hezké počasí, tak jdu alespoň na hodinu na procházku, většinou jednou týdně jezdím na nákup. Pokud je nepěkné počasí, zapínám netflix a snažím se i číst postupně léta nedočtené knížky v mojí knihovničce. Někdy máme online výuku a jednou týdně věnuji odpoledne úklidu pokoje.
Pinterest

Snažím se večeřet mezi šestou a sedmou hodinou. Protože vždy hodinu po jídle jdu na každodenní cvičení, které trvá většinou hodinu. Záleží na tréninku a mém vyčerpání, ale každý den trénink plním na 100%. Cvičím podle aplikace asi týden, před tím jsem cvičila podle sebe. Střídám cvičení na břicho a nohy, do toho se snažím posilovat ruce. Pokud by vás zajímalo víc, mohu udělat samotný článek.
Pinterest

Hned po cvičení je čas na sprchu/vanu a self-care. Snažím se teď, když je čas, dopřávat mému tělu a obličeji větší péči. Ta trvá většinou do půl desáté. Vždy na noc si namažu problematické části obličeje, řasy a obočí ricinovým olejem a mohu říct, že mé řasy nikdy nebyly hezčí a delší!
Pinterest

Večery trávím po svém. Někdy to jsou hovory s přáteli, seriály, filmy..Ale dokážu celý večer prosedět u telefonu. Sama nevím, jak to uteče.  Ale doporučuji si připravit to do list na další den. Snažím se chodit spát do půlnoci, abych si celý režim nerozházela úplně, a docela mi to jde.

Jak vypadají vaše dny v karanténě? Určitě mi to napiště do komentáře, ráda se inspiruji.



  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. tiež si frčím na to do listoch :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vstávat v deset, to mně se jen tak nestane. :D Měla bych strašně blbý pocit, vstávat takhle pozdě, jako bych se ochudila o delší den. :D Vzbouzím se kolem půl osmé, ale je fakt, že úplně čilá taky nejsem. :D

    OdpovědětVymazat